[linux] MySQL

Patrik Bona bona na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Říjen 18 02:20:41 CEST 2001

On Wed, Oct 17, 2001 at 07:42:54PM +0200, Jan 'judas' Tomka wrote:

> nepodarilo sa mi tuto halsku vyrobit, len ked som robil requesty bez
> rozbehnuteho mysqld, takze snad
>
> sh# /etc/init.d/mysql start

popisany problem som mal aj ja (verziu mysqld neviem,ditribucia stable debian), ani neviem ako chyba vznikla hral som sa
len s pridavanim userov do
databazy a zrazu sa neslo pripojit na databazu len viem ze
# /etc/init.d/mysql start neslo, proste hadzalo nejaku chybu pri starte
databazy, potom som updatol baliky a mysqld ide od vtedy v pohode

s pozdravom