[linux] 2 otazky na Postfix

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Říjen 18 05:53:37 CEST 2001

On Wed, Oct 17, 2001 at 07:21:15PM +0200, Jan 'judas' Tomka wrote:
> pozor! "maily vacsie ako napr. 1MB na urcite adresy" a tymto odstavis
> velke maily na vsetky adresy.

ved ano, ale velke maily pojdu v noci - co sa tyka konkretneho nastavenia
"urcitych adries", tak som niekde videl nejaky "per-user" patch do postfixu,
ale nie som si isty, na aku cinnost

> hm, cumim do man stranky, cumim, ale ako s postsuperom zakazem odoslanie
> nejakeho mailu, to som nenasiel. nevidim problem v presuvani suborov.

nikde som nepisal, ze postsuperom zakazem odoslanie mailu, iba som podotkol,
ze treba pouzivat postfixovske utilitky, kym je to mozne - su predsa na to

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE