[linux] Vysvetlenie: eepro100: wait_for_cmd_done timeout!

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Říjen 18 09:56:50 CEST 2001

Ahoj,

>   Mam k vam jednu prosbicku. Obcas mi server hned po restarte (iba po
> restarte) vypise:
>
>  Oct 17 14:53:27 tia kernel: eepro100: wait_for_cmd_done timeout!
>
> (niekolkokrat za sebou)
>
> Na sieti som toho nasla kopu, len stale neviem, ci je to LEN CHYBNY DRIVER,
> alebo moze ist o HW CHYBU, pripadne o zle spojenie (TP).
>
> Ak sa s tym uz niekto stretol, chcela by som poprosit (staci sukromne) o
> nejake kratke vysvetlenie. Mam Suse 6.4, krnl 2.2.16. Dakujem.

karty eepro maju dost zvlastnu vlastnost, zvlast na niektorych maticnych
doskach. V 50% pocitacoch, ktore maju taketo karty sa v 25% nabootovani
vobec nerozbehnu a pisu takuto chybu. Ked sa to rebootne, funguje to OK,
pricom sa veri, ze je to hardverova chyba (robia to aj oficialne
ovladace pre Windows).

Kazdopadne odporucam upgradnut na 2.2.19 s network patchom alebo na
2.4.9 (kedze 10, 11 a 12 maju bordel v memory menezmente, AFAIK).

   Juraj.