[linux] Vysvetlenie: eepro100: wait_for_cmd_done timeout!

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Říjen 18 10:02:00 CEST 2001

On Thu, Oct 18, 2001 at 09:56:50AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> karty eepro maju dost zvlastnu vlastnost, zvlast na niektorych maticnych
> doskach. V 50% pocitacoch, ktore maju taketo karty sa v 25% nabootovani
> vobec nerozbehnu a pisu takuto chybu. Ked sa to rebootne, funguje to OK,
> pricom sa veri, ze je to hardverova chyba (robia to aj oficialne
> ovladace pre Windows).

Prave vcera sme instalovali na cviku pocitace s e100 a islo to asi
tak, ze ked sa raz bootol windows, tak to akosi nestartlo.
Aspon instalacna disketa tu kartu potom nenasla a ked aj nasla,
tak ta karta nefungovala.

Odskusane na niekolkych pocitacoch, ze pomohlo uplne vypnutie pociataca
a bootnutie priamo do Linuxu.

> Kazdopadne odporucam upgradnut na 2.2.19 s network patchom alebo na
> 2.4.9 (kedze 10, 11 a 12 maju bordel v memory menezmente, AFAIK).

No teda neviem, ja bezim uz par dni na 2.4.12 a nemam ziaden problem.
Odkedy som nahodil 2.4.10 a vyssie, tak sa mi velkost obsadeneho
swapu znizila asi o 30 MB. Pritom pustam tie iste aplikacie.
Takze ja si 2.4.12 len chvalim. Stroj uz takmer neswapuje
a nemusim kazdy den vypinat Xwindowsy kvoli uvolneniu pamate.

					SAL