[linux] 2 otazky na Postfix

Čtvrtek Říjen 18 12:05:32 CEST 2001

-> > pozor! "maily vacsie ako napr. 1MB na urcite adresy" a tymto odstavis
-> > velke maily na vsetky adresy.
->
-> ved ano, ale velke maily pojdu v noci - co sa tyka konkretneho nastavenia
-> "urcitych adries", tak som niekde videl nejaky "per-user" patch do
-> postfixu, ale nie som si isty, na aku cinnost

a bacha na vydrbanych userov... ked ti 5mb mail rozseka na 6 x 850KB

 Nothing is fool-proof to a talented fool.