[linux] 2 otazky na Postfix

Adino adino na ibl.sk
Čtvrtek Říjen 18 12:26:22 CEST 2001

> Lenze to uz je zlozity problem ktory nie je lahke riesit. Samozrejme aj
> toto sa da obist - napriklad posielat periodicky male maily z cronu. Tu
> vsak vyvstava otazka, ci taketo male maily posielane v dlhsich intervaloch
> nesplnia to co systemak zamyslal - znemoznit ludom pretazit mailami linku.
>
> Druha moznost je vypocitat si kolko moze kazdy pouzivatel zozat z linky a
> pre kazdy poslany mail mu z velkosti vypocitat delay po ktorom moze poslat
> dalsi mail...

Ja by som navrhol moznost c. 3. Pocitat total pre usera na dany den a po
prekroceni urciteho limitu(5/10MB) upozorrnit admina, a ten si to uz vyriesi.

Ide o psychologicky tah, useri budu vediet ze sa rata total a nebudu
vyskakovat ...
Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */