[linux] MySQL !!

Remenec Juraj - z prace remenec na fel.utc.sk
Čtvrtek Říjen 18 12:55:23 CEST 2001

Ludia vdaka za secky mozne riesenia, ktore ste mi poslali, ale zatial ani
jedno nefunguje (a vdaka aj za upozornenie na preklep ;-D ).
Mam RH 7.1 a ked spustam:
/etc/init.d/mysqld start         --alebo aj restart
tak vypise:
chown: mysql.mysql: chybna skupina
chown: mysql.mysql: chybna skupina
ale mysql sa k tomu ukaze ze OK, ako ze sa nastartoval. No a ked dam
mysql, tak ukaze ten problem co som uz spominal. Upgradovat balicky sa mi
nechce, lebo viem, ze tieto su funkcne. Doma mam to SQL tiez a funguje,
tak neviem. Niekto tu spominal, ze ci mam nainstalovane "socket" mozte mi
niekto povedat, pod ktorym balickom sa v distribucii nachadza ??
J.
PS: Este raz Diky za minule a aj buduce odpovede.