[linux] MySQL !!

Adino adino na ibl.sk
Čtvrtek Říjen 18 13:05:31 CEST 2001

Takze ... na zaklade chyby ktoru si napisal si myslim ze ti to xcipne na 3
riadku mojho sniffu a sice na volani connect pretoze predpokladam ze kernel
ti podporuje PF_UNIX sockety. Z manualovej stranky (man 4 unix connect) si
zistis ze su rozne chybove kody pre connect na PF_UNIX. strace zvykne obcas
aj vypisat errno ked je return code -1 aspon ten moj. Uz to ta moze nakonut
na spravny smer. Ak nie tak mi posli /tmp/mysql.log ktory si spravis cez:
"strace mysql 2> /tmp/mysql.log"
Takze tak... potom mozno budeme o nieco mudrejsi.

< = strace mysql snip = >
socket(PF_UNIX, SOCK_STREAM, 0)         = 3
fcntl(3, F_GETFL)                       = 0x2 (flags O_RDWR)
connect(3, {sun_family=AF_UNIX, sun_path="/tmp/mysql.sock"}, 110) = 0
brk(0x807a000)                          = 0x807a000
setsockopt(3, SOL_SOCKET, SO_KEEPALIVE, [1], 4) = 0
< = strace mysql snip end = >

[1] man strace
[2] man 4 unix
[3] man 2 connect