[linux] Help s GeForsom MX, please

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Čtvrtek Říjen 18 17:55:34 CEST 2001

Ahoj

No s GeForce 2 MX som nemal problemy ani pri lubovolnom xserver-xfree86-4.x
... (nv), ale odporucam pouzit server, ktory ponukaju na
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=linux
Su tam balicky pre lubovolnu dists aku potrebujes. Ak mas debian, tak staci
ak si nainstaluje nvidia-kernel-src a stiahnes tar.gz.

Napísané dňa 2001.10.18 14:10, (autor: mathew na skmi.science.upjs.sk):