[linux] 2 otazky na Postfix

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Čtvrtek Říjen 18 19:39:14 CEST 2001

On Thu, Oct 18, 2001 at 12:26:22PM +0200, Adino wrote:
> Ja by som navrhol moznost c. 3. Pocitat total pre usera na dany den a po
> prekroceni urciteho limitu(5/10MB) upozorrnit admina, a ten si to uz vyriesi.
>
> Ide o psychologicky tah, useri budu vediet ze sa rata total a nebudu
> vyskakovat ...
> Adino

Mne sa najviac paci toto. mozes totiz nastavit message_size_limit na
kolko chces, ale akonahle user objavi uz len taku vec ako shar, tak
mozes ist ako admin fajcit handry.
Ked nastavis userovi nieco ako mail qouta, nemusis sa o neho viac starat.
Netrapi ta, kolko toho poslal a v akych kuskoch. A nemusis ho na to ani
upozornovat -- ked ma nad limit, posle sa mu mail, ze co chces, hade?
Je to pekne. Existuje to?

	judas