[linux] mailove domeny a uzivatelia

jozo jozef na ku.sk
Pátek Říjen 19 07:13:11 CEST 2001

zdravicko.

kedze sa tu rozbehla mensia debata na hodne pribuznu temu, tak ja mam otazocku. mam na serveri nakonfigurovanych zopar (asi sest) domen .sk... no a k nim pouzivam aj maily tohoto typu, teda priklad: mam domenu domena1 a domena2 a domena5 atd, a maily pouzivam teda napr. jozo na domena1 jozo na domena2 ... jozo na domena5. no a teraz jeden problem. toto mi teda fsetko fachci, ale... ja by som chcel, zeby nie VSETCI uzivatelia mohli pouzivat VSETKY (teda principialne ktorukolvek) domenu. pouzivam sendmail. teda zaverecna otazka - ako nakonfigurovat sendmail, aby urcitu domenovu priponu v maile mohli pouzivat len konkretni uzivatelia? diky...

teraz ked sa na to pozeram som to napisal dost zlozito, ale dufam ze to pochopite.

jm.