[linux] Obmedzenie prenosovej rychlosti na eth0

Adino adino na ibl.sk
Pátek Říjen 19 09:43:47 CEST 2001

On Friday 19 October 2001 09:20, you wrote:
> Viete mi poradit ako sa da obmedzit pripustnost sietovej karty povedzme
> na 64 kbit/s ???

ako variant k CBQ by si mohol porozmyslat nad shaper.o
neviem ci to stale existuje v 2.4.x rade ale 2.2.x to ma.
FFI: less /usr/src/linux/Documentation/networking/shaper.txt
Zase len aby si vedel su tam nejake limitacie ako ze nemozes donwnut iface na
ktorom mas shaper bez toho aby si ho najprv deatachol...
Rychlost mozes regulovat 9k6 - 256k priblizne... mozes ist aj vyssie ale uz
zacina obcas vypadavat.

Podla mna je to ale rychle a lacne riesenie...

Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */