[linux] Obmedzenie prenosovej rychlosti pre uzivatelov

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Říjen 19 10:48:03 CEST 2001

Zdravim,
Ak chce clovek obmedzovat jednotlivych uzivatelov, odporucam wrr a wipl.
http://wipl-wrr.sourceforge.net/
Da sa to robit aj cez CBQ+iptables ale clovek sa s tym viac namaka.

PSIkappa
psi na atlantis.sk