[linux] sendmail a fronta

Ivan ivan na wg.sk
Pátek Říjen 19 16:10:55 CEST 2001

cawec,

bezi mi sendmail s amavisom na dialupovom stroji. sendmail (obidve
fronty) je nastaveny, aby neodosielal ihned, ale cakal na rucne
vyprazdnenie. popri tom by sa vsak hodilo, aby lokalnym userom
odosielal postu okamzite, a vo fronte by zostali cakat iba maily, ktore
potrebuju na odoslanie pripojit sa k smtp providera.
v rovine snivania zostava moja snaha, aby pri tom vsetkom este
zohladnoval prioritu mailov (mail s vysokou prioritou by odchadzal
okamzite, s nizkou prioritou by sa poslal az niekedy v noci).

kvoli problematickej konfiguracii by som rad nahradil sendmail nejakym
inym MTA (postfix, exim, ...), podmienkou vsak je, aby zvladol
vyssieuvedene zalezitosti. zda sa mi, ze prave toto dokaze iba sendmail
(hrozne rad by som sa mylil ;)).

ivan.