[linux] Otazka

Norbert Buček bucek na atlas.sk
Čtvrtek Říjen 18 20:17:59 CEST 2001

Hello vo spolok,

 Vedel by mi niekto pomoct rozchodit VPN cez pptp.
 Moja predstava je, aby user s W98 sa vedel cez vpn
 spojenie dostat na stroj s Linuxom a cez ktory by sa zalogoval
 do nasej siete a aby ho prihlasilo do domeny. Cele spojenie aby
 prebiehalo cez tunel. Ten Linux je RH 7.1 jadro 2.4.12 od Linusa,
 firewall je nakonfigurovany cez iptables. Momentalne sa to chova
 tak ze na W98 stanici pri prihlasovani na vpn server napise Error 678 a v logoch
 tam nie je vobec zmienka o inicializovani spojenia. Jadro je
 nakonfigurovane s podporou netfiltera vsetko je tam ako moduly.
 Kde moze byt chyba ?

--
Best regards,
 Norbert                          mailto:bucek na atlas.sk