[linux] pomale X

Pondělí Říjen 22 09:46:04 CEST 2001

-> Dopisal som do startovacieho skriptu rc.sysinit
-> riadok /sbin/hdparm -c1d1m16 /dev/hda
-> a rychlost startovania systemu sa zvecsila, o 60% stupol vykon disku ale na
-> X-soch sa to skoro vobec neprejevilo. Co vy na to?

ze mas dost RAM :)
ak ti idu pomaly Xy asi to bude v inom...

btw ak by si mal hedrickov IDE patch, -d1 by si nepotreboval; takisto linux
kernel ma take ze "Use multi-mode by default".
a ked mi posles vystup

hdparm /dev/hda
hdparm -i /dev/hda

tak ti mozno poradim viac :)

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!