[linux] Fonty v Mozille

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pondělí Říjen 22 21:00:34 CEST 2001

Cafte sa!

Pekne mi lezu na nervy fonty v Mozille. Najskor sa to nedalo citat
vobec. Ale to bola skor chyba iXov, kam sa zahadnym sposobom dostali
take ohavne fonty ako ta verdana-*-iso8859-2. Tak som tam nahodil
windowsacke fonty a vyzeralo to pekne. Teraz sa to neda citat "len"
ciastocne, lebo na niektorych strankach (sourceforge.net) to vyzera,
akoby si Mozilla o niektorych fontoch myslela, ze su uzsie ako v
skutocnosti su -- pismena vychadzaju von z tabuliek, prepisuje sa jeden
typ pisma cez druhy a podciarknutia liniek su kratsie, ako text linky.
Urcite ste niekto mali rovnaky problem, viete mi poradit?

	judas