[linux] RE: Pravidla konferencie linux na lists.linux.sk

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Říjen 23 09:56:32 CEST 2001

Ahoj,
> v tom pripade asi bude vhodne odporucat nech si zabezpecia moznost
> prispievat z roznych miest. Nakoniec vacsina mailerov umoznuje menit From:
> adresu...
> Alebo mozeme identifikovat prispievatelov posla PGP signatury :)

no, ak to nejako dostanes do mailmana, som tomu otvoreny, ale ja na
dopatlavanie takychto veci nemam cas. Takze prosim, ked vymyslate taketo
veci, tak si rovno dopredu rozmyslite, ci to chcete aj naprogramovat, ak
nie, nema to velmi vyznam ani pisat. Uz ledva stiham approvovat sporne
veci, ktore odmietne mailman (ak niekto chce byt spravcom tejto konfery,
rad mu spravcovstvo predam).

> kolko to je teraz? (zaradime to do FAQ?)

40KB. Ine neprejde, resp. preslo by, kebyze to approvnem, ale ja take
vzdy rejectnem a poviem, nech daju na to URL. Mozno by som uvazoval,
kebyze niekto splodi 40KB odpoved na nieco bez attachementu a bez dlhych
quotov, ale to ho rovno poprosim, nech pomoze s pisanim clankov pre
linux.sk, ked mu to uz tak ide :).

    Juraj.