[linux] OT: konektor na APC

JA SAM dodo na stapro.sk
Úterý Říjen 23 10:55:43 CEST 2001

Nedari sa mi rozumne rozchodit UPS APC Smart 700.
Mam RH7.0 CZ a rpm-ko z Webu zo stranok APC.
Chybu pri instalacii som (dufam) neurobil...
Rovnakym postupom som uspesne nainstaloval uz niekolko UPS.

Nechcu mi navzajom komunikovat.

Po vsetkych skuskach uz podozrievam kabel,
alebo vadny vystup UPS-ky.
Porty na PC som overil checkit-om s loopbackom - boli dobré.

Nema niekto zapojenie konektora na UPS?
Je tam CANNON 9 samica, ale nie je to asi standardne
zapojenie RS232 - aspon napatia su tam nestandardne divoke...
vyvod c.7, oproti vyvodu 5(predpokladana zem na RS232) mal 25 V!,
ostatne sa mi tiez nejako nezdali...

Alebo - nema niekto zapojenie serioveho kabla PC - UPS.
Zaujimalo by ma zapojenie "ciernejho" kabla,
pripadne aj "siveho".
Tym by som vylucil chybu v kabli a odniesol UPS-ku do opravy...

Dodo.