[linux] OT: konektor na APC

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Úterý Říjen 23 11:49:00 CEST 2001

On Tue, 23 Oct 2001, JA SAM wrote:

> Alebo - nema niekto zapojenie serioveho kabla PC - UPS.
> Zaujimalo by ma zapojenie "ciernejho" kabla,
> pripadne aj "siveho".
> Tym by som vylucil chybu v kabli a odniesol UPS-ku do opravy...

Ja pouzivam k plnej spokojnosti apcupsd spolu s UPS-kou Smart UPS 1000
(http://www.apcupsd.org/index.html). Pri konfiguracii apcupsd bolo
treba urcit presne typ kabla (je to napisane priamo na konektore kabla).
Tych zapojeni kablov je dost: 940-00(20B,23A,24B,24C,24G,95A,95B,95C),
940-15(24C). Skus vyskusat apcupsd (predpokladam, ze pouzivas PowerChute).

Aj ked soft priamo od vyrobcu by mal byt asi lepsi :) ...

S pozdravom

Frantisek Repkovsky