[linux] VASE PRAVIDLA KONFERENCIE

Remenec Juraj - z prace remenec na fel.utc.sk
Úterý Říjen 23 13:47:01 CEST 2001

No ako iste viete nie som tu dlhu dobu, takze mam asi najmensie pravo vam
tu do toho pindat, ale uz sa nemozem pozerat na vasu nekonecnu debatu o
pravidlach na konferke. Pokial som dobre pochopil konferka by mala byt
miesto, kde sa da podelit o vedomosti a skusenosti z urcitej oblasti.
Miesto toho sa tu dozvedam, ze su tu aj taki, ktorym sa (kvoli ich
namyslenosti ze pozrali secku mudrost sveta) tiazi odpovedat na banalnu
otazku nejakeho zaciatocnika, ktory sa rozhodol hladat odpoved prave tu.
Ak sa tu objavuju maily, ktore z temou na tejto konferke vobec nesuvisia a
su navyse od niekoho, kto ani nie je clenom tejto konferky - tak treba
konferku upravit aby taketo maily ignorovala a hotovo. -- nie je sa viac o
com bavit. Clovek sa tesi na mail z konf. ze sa zasa dozvie nieco noveho a
miesto toho mu pridu 2 a v subjectoch len same "Re: pravidla konferky". Ak
sa niekde potrebujete na tuto temu vyrozpravat, tak sa dohodnite niekde na
nejakom chate ale nie aby clovek nachadzal plnu schranku blbosti. Takze to
je zhruba moj nazor -- nikoho som nechcel urazit a ak som, tak sa
ospravedlnujem, ale dufam, ze na tuto temu sa uz nie je viac o com bavit
(aj ked sa to tyka vsetkych).