[linux] VASE PRAVIDLA KONFERENCIE

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Úterý Říjen 23 14:03:07 CEST 2001

Tuesday, October 23, 2001, 1:47:01 PM, you wrote:

RJzp> Miesto toho sa tu dozvedam, ze su tu aj taki, ktorym sa (kvoli ich
RJzp> namyslenosti ze pozrali secku mudrost sveta) tiazi odpovedat na banalnu
RJzp> otazku nejakeho zaciatocnika, ktory sa rozhodol hladat odpoved prave tu.
tak ja som sa sem prihlasil prave dnes a pokusim sa teraz hladat
odpoved na jednu banalitku (kedze som totalny zaciatocnik) a nemozem
si s nou poradit :-)))

lidicky!!! pomoc!!!

bezi mi serverik na RedHate, klasika Apache,Perl,PHP,SSL... blablabla
ale vzdy ked z browseru zavolam perlovy skript ktory generuje HTML
a na zaciatku posiela samozrejme hlavicku "Content-Type", tak
mi hlavicku neprijme neakceptuje browser ale zobrazi mi "Content-Type"
pred samotnym HTML.
btw: Perl skripty pisat viem uz nejaky ten rok :-))
vsade to funguje len na tom mojom serveri nie.
myslim ze httpd posiela cosi este pred samotnou hlavickou, ale neviem
co, konfiguracia je totiz standardna.

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk