[linux] VASE PRAVIDLA KONFERENCIE

Úterý Říjen 23 14:09:47 CEST 2001

On Tue, Oct 23, 2001 at 01:47:01PM +0200, Remenec Juraj - z prace wrote:
> Miesto toho sa tu dozvedam, ze su tu aj taki, ktorym sa (kvoli ich
> namyslenosti ze pozrali secku mudrost sveta) tiazi odpovedat na banalnu
> otazku nejakeho zaciatocnika, ktory sa rozhodol hladat odpoved prave tu.
Nejde o to, ide o to ze niektori sa pytaju somariny typu "nefunguje mi
pocitac" a ocakavaju ze su tu jasnovidci ktori im to na otocku vyriesia. To je
rovnaka blbost ako ist do autoservisu a povedat "mam u seba v garazi auto a
nieco je na nom pokazene, co mam robit a nic vam za to nedam".

> Ak sa tu objavuju maily, ktore z temou na tejto konferke vobec nesuvisia a
> su navyse od niekoho, kto ani nie je clenom tejto konferky - tak treba
> konferku upravit aby taketo maily ignorovala a hotovo.
Moze to filtrovat formalne chyby (blbe kodovanie), ale nie obsahove. Moze sice
filtrovat iste vzory ale to v reale moc nepomoze.

> Takze to je zhruba moj nazor -- nikoho som nechcel urazit a ak som, tak sa
> ospravedlnujem, ale dufam, ze na tuto temu sa uz nie je viac o com bavit (aj
> ked sa to tyka vsetkych).
Hej uz to aj mne lezie trocha na nervy ze sa furt debatuje o blbostiach. Takze
pridavam zabavu z realu:

Q: Aky je prvy prikaz ktory napise "cracker" ked sa dostane do linuxoveho
honeypotu?
A: help

Q: Aky je druhy prikaz -''-?
A: c:\

No a este som mal aj mudrcov ktori sa z toho honeypotu logovali na svoj pop3
server a na ine masiny takze mam ich hesla :-)

A kuleri boli aj taki ktori potrebovali skompilovat nejaky exploit a kedze tam
neni kompilator tak zacali tahat zdrojaky gcc. Len bohuzial mali malu kvotu
tak im lynx spadol. Potom som ju zvysil ale uz ich sa znova nenalogovali.
Skoda, zaujima ma co by s nimi spravili :-).

S pozdravom,

                Where do you think you're going today?