[linux] VASE PRAVIDLA KONFERENCIE

Úterý Říjen 23 14:26:13 CEST 2001

-> No ako iste viete nie som tu dlhu dobu, takze mam asi najmensie pravo vam
-> tu do toho pindat, ale uz sa nemozem pozerat na vasu nekonecnu debatu o
-> pravidlach na konferke. Pokial som dobre pochopil konferka by mala byt
-> miesto, kde sa da podelit o vedomosti a skusenosti z urcitej oblasti.
-> Miesto toho sa tu dozvedam, ze su tu aj taki, ktorym sa (kvoli ich
-> namyslenosti ze pozrali secku mudrost sveta) tiazi odpovedat na banalnu
-> otazku nejakeho zaciatocnika, ktory sa rozhodol hladat odpoved prave tu.

Prehladaj linux archivy, zuriva debata o poslani konferencie prebehla
zhruba pred mesiacom tak si precitaj o com sa pisalo. Nechce sa mi vsetky
argumenty pisat znovu.

Ale jeden predsa napisem: Ak mas voci niekomu konkretnemu vyhrady, skus to
vybavit s nim priamo alebo v konfere. Nepis maily tohoto typu v ktorych
budes obvinovat blizsie nedefinovanu skupinu osob z toho ze robia nieco co
sa tebe nepaci.

-> Clovek sa tesi na mail z konf. ze sa zasa dozvie nieco noveho a miesto
-> toho mu pridu 2 a v subjectoch len same "Re: pravidla konferky". Ak sa
-> niekde potrebujete na tuto temu vyrozpravat, tak sa dohodnite niekde na
-> nejakom chate ale nie aby clovek nachadzal plnu schranku blbosti.

Precitaj si tu debatu. Pravidla konfery boli navrhnute prave preto aby bola
konferencia maximalne efektivna a aby zabranili aj sprostym otazkam aj
sprostym odpovediam.

Myslim ze diskusia o poslani konferencie do konferencie patri uz len z
principu.
 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."