[linux] VASE PRAVIDLA KONFERENCIE

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Říjen 23 18:00:06 CEST 2001

Matus "fantomas" Uhlar wrote:

>Prehladaj linux archivy

Dufam, ze ma neprizabijete, ale da sa vobec nejako
prehladavat archiv nasej konfery? Tusim je to tam
podelene po mesiacoch, cize ak viem, ze akysi predmet
tam vlani bol, musim sa preluskat minimalne cez 12
archivov. (ospravedlnujem sa, ake je tam este daka
ina moznost vyhladavania, ale ja som nic nenasiel)

Ja viem, ze by to chcelo niekoho, kto by spravil
daky ten "search-engine", ale pravdupovediac,
ani sa nemozme cudovat, ak niekto posle radsej
mail do konfery, nez aby sa mal prehrabavat
v archive, ked tam nie je ziadne vyhladavanie,
akurat tak zoradenie podla datumu, subjeku
a autora, aj to podelene na mesiace...

Takze budme trosku tolerantni a snad to vsetci
nejako prezijeme...

Jarry