[linux] Slackware 8 a us-sk klavesnica v X-och

Středa Říjen 24 08:37:31 CEST 2001

On Wed, Oct 24, 2001 at 07:35:07AM +0200, Frantisek Repkovsky wrote:
> Ahojte,
>
>    Mozete mi niekto poradit ako rozbehat prepinanie klavesnice v
> Slackware-8?
> Nastavil som premenne LANG, LC_ALL na sk_SK v /etc/profile a do
> XF86Configu som pridal:
>
>      Option "XkbRules" "xfree86"
>      Option "XkbCompat" "group_led"
>      Option "XkbModel"  "pc101"
>      Option "XkbLayout" "czsk(us_sk_qwerty)"
>
> ale stale to nefunguje... Verzia XFree 4.1.0.

Myslím, že to už išlo. V XFree 4.1.0 už nie je zaradená klávesnica
'czsk'. Nastavte si 'us' a na prepínanie použite
'setxkbmap -layout sk' pre slovenčinu
'setxkbmap -layout us' pre angličtinu

Podľa toho aký používate WindowManager si vytvorte klávesové skratky
pre zjednodušené prepínanie.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...