[linux] VASE PRAVIDLA KONFERENCIE

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Říjen 24 08:55:13 CEST 2001

Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,
Nazdar,

> Posli patch k danej verzii mailmana.

Prepac, ale akosi mi to takto zrana asi nepali.
Co ma spolocne mailman (a jeho patch) s tym, ze tam
kdesi na http://lists.linux.sk/listinfo/linux
chyba link aj na http://search.lists.linux.sk ?
(hovorime o web-stranke)

> ano, mas pravdu, ale pripomienku si mal spojit
> s patchom k verzii mailmana, ktora je v hlavickach.
> Inac je to uplne bezpredmetny komentar.

Ak ta to nebude moc otravovat, vysvetli mi prosim,
co si tym myslel, lebo ja fakt nie som v obraze.

Chcel som totiz len naznacit, ze ak si clovek pamata
ze maily posiela na linux na lists.linux.sk a zacne
prehladavat teda od http://lists.linux.sk, nijako
sa k linku http://search.lists.linux.sk nedostane
lebo tam nikde nie je (myslim tie web-stranky).

Fakt netusim, preco by sa koli tomu mal patchnut
mailman. Podla mna staci doplnit ten link do
html-zdrojaka...

Jarry

BTW, ze na konci mailu je http://search.lists.linux.sk
to je sice OK, ale co ti chudaci, ktorym slovo
"search" nic nehovori. Nemozme cakat, ze kazdy,
kto chce zacat s linuxom, sa najprv nauci anglicky...