[linux] csh awk emulator

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Čtvrtek Říjen 25 09:10:04 CEST 2001

Ahoj.

  Existuje projekt GnuWin32. Su to portovane baliky z unixu na Win32
(zdrojaky aj prelozene) bez nejakej emulacnej kniznice ako napr. Cygwin - teda
mensie a bez instalacie.) URL je (na SourceForge):

  http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=23617

Potom je este projekt Delorie/DJGPP - A free 32-bit development system for
DOS. Je tam skoro cely unix. Bezi to aj pod win32 (tam myslim podporuje aj
dlhe nazvy ale nie som si ista - naposledy som to skusala tak pred 3 rokmi).
    http://www.delorie.com/djgpp/

  Aneta