[linux] /tmp

Čtvrtek Říjen 25 10:19:30 CEST 2001

-> > > mali by ste nieco proti tomu ak si z /tmp spravim len link na /var/tmp ?
-> > > (ja blb som si particie navrhol dost blbo a /var ma trosku viac miesta)
-> >
-> > 	Nemyslim, ze je to blbe, prave naopak, je mudre. Sam to tak robim,
-> > pretoze je o dost lepsie ked sa /tmp/ nachadza na /var/ particii, ako keby
-> > mal byt na particii / (root).
->
-> najlepsie spravit samostatnu /tmp particiu a mountovat ju s nosuid,nodev
-> a podobnymi obmedzujucimi vecami...

ja mam /tmp linkovane na /var/tmp a mam /var mountovany takto. Akurat ma
serie ze debianovsky dpkg extrahuje {pre|post}[un]install skripty na /var
este k tomu v adresari ktory furt vytvara a potom maze... uz som to
reportoval. Ale ked mi treba daco instalovat mozem v pohode remountnut /var
na exec.

do /var/tmp a inych adresarov na /var mozu pouzivatelia vacsinou tiez
zapisovat preto potrebuje ochranu \rovnaku ako /tmp. Dokonca sa moze oplatit
aj pouzit na nom quoty.
 Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...