[linux] Ako prinutim logger logovat do ineho suboru?

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Říjen 25 12:10:04 CEST 2001

Zdravim.

Ako prinutim logger(1) logovat do suboru, ktory mu sam urcim?
Skusal som to takto:

# logger -f /var/log/subor hlaska
logger: /var/log/subor: Adresár alebo súbor neexistuje.
# touch /var/log/subor
# logger -f /var/log/subor hlaska
# grep hlaska /var/log/*
/var/log/messages:okt 25 12:07:37 apolon logger: hlaska

Cize nedal mi to tam, kam som chcel, ale do /var/log/messages.

Aby ste vedeli, o co sa pokusam:
Urobil som si nejake skriptiky, ktore mi obcas hodia chybovu hlasku na
STDER. A tie hlasky by som chcel davat do /var/log/subor alebo este aj
posielat na inu masinu (ale to uz nie je take podstatne).
Mozno najlepsie by bolo, keby som si mohol urobit vlastnu skupinu pre
syslog, aby som do /etc/syslog.conf pridal nieco taketo:

mojaskupina.*	/var/log/subor

Ako som vsak zistoval, na toto by som potreboval pripisat cosi do
zdrojakov syslogu a prekompilovat, co sa mi nezda az take najlepsie
riesenie.

Dakujem za kazde nakopnutie.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.