[linux] Ako prinutim logger logovat do ineho suboru?

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Říjen 25 14:20:18 CEST 2001

> -> Ako prinutim logger(1) logovat do suboru, ktory mu sam urcim?
>
> nijako. logger loguje do syslogu.

Toho som sa obaval..

> -> Skusal som to takto:
> ->
> -> # logger -f /var/log/subor hlaska
> -> logger: /var/log/subor: Adresár alebo súbor neexistuje.
>
> ak si pozries manual zistis ze -f subor pusti subor do syslogu.

Cital som si, ale som to nepochopil. Preto som sa vlastne na to pytal.

> [...]
> -> syslog, aby som do /etc/syslog.conf pridal nieco taketo:
> ->
> -> mojaskupina.*	/var/log/subor
> ->
> -> Ako som vsak zistoval, na toto by som potreboval pripisat cosi do
> -> zdrojakov syslogu a prekompilovat, co sa mi nezda az take najlepsie
> -> riesenie.
>
> to je velmi zle riesenie. Skus pouzit nepouzivanu severity (niektora z
> local). alebo tie skriptiky presmeruj do /var/log/subor a mas to.
>
> S logovanim na inu masinu to bude tazsie... skus to vyriesit inac ako

Hej hej, budem musiet urobit skript, ktory nacitava hlasky, prida na
zaciatok timestamp, nejake drobne info a sam to zapise do suboru.
No nic, myslel som si, ze to pojde nejako inak.
Aspon sa nebudem musiet vselijako trapit s prenasanim logov aj na inu
masinu, urobim si to po svojom.

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.