[linux] Docbook a slovencina

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Čtvrtek Říjen 25 21:44:31 CEST 2001

On Thu, Oct 25, 2001 at 12:04:54AM +0200, Juraj Bednar wrote:
> kod tu nemam, ale ide o to, ze TeX defaultne robi take, ze pravy okraj
> je presne v jednej ciare, tuto je to vsak ako keby si to prehnal cez fmt
> (teda ako vidis, ked sa pozries vpravo, tak to nie je zarovnane).
Cafes,
vsimol som si to az teraz, a fakt to vyzera ohavne. Skutocne neviem, kde
je chyba, ale dost ludi ma problemy spojene s DocBookom a snad by bolo
na case dat dokopy zoznam problemov, lokalizovat problematicky soft
(jade, jadetex, dsssl) a poslat reporty autorom. DocBook je fakt
namakana vecicka, ale zatial len pre latin1. Bolo by s tym treba nieco
spravit.

	judas

P.S: juraj -- dik za ten skript