[linux] Docbook a slovencina

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Říjen 25 21:52:48 CEST 2001

Ahoj,

> Cafes,
> vsimol som si to az teraz, a fakt to vyzera ohavne. Skutocne neviem, kde
> je chyba, ale dost ludi ma problemy spojene s DocBookom a snad by bolo
> na case dat dokopy zoznam problemov, lokalizovat problematicky soft
> (jade, jadetex, dsssl) a poslat reporty autorom. DocBook je fakt
> namakana vecicka, ale zatial len pre latin1. Bolo by s tym treba nieco
> spravit.

no, riesil som to este v jednej konfere. Tam sa pouzila XML verzia
docbooku aj so stylesheetmi z docbook.sourceforge.net. Ako XML
stylesheet aplikator sa pouzil Xalan a ako generator PDF a Postscriptu
Fop. Pruser je v tom, ze som nenasiel JVM, kde je to aspon pouzitelne
rychle. Akoze polhodinku s 250KB dokumentom cez kaffee, to je docela
sila. Mozno by nebolo zle skusit to skompilovat pomocou gcj. Toto
riesenie bolo celkom funkcne, stacilo zmenit jeden stajlsheet a vyhodilo
to dobre HTML. Pruser bol len s PDFkom, ktore sice vyhodilo pekne PDF,
ale v unicode a to bolo na vacsine masin uplne nepozeratelne.

       Juraj.