[linux] Zmena headeru v emaily

-=[ DjM ]=- djm na host.sk
Čtvrtek Říjen 25 22:10:26 CEST 2001

zdravim

> /etc/aliases:
> adresa: nova2 na server2.sk
>
> To posle mail dalej. Zmeni to len envelope recipient, ale ak chces,
> hlavicku To: si mozes zmenit, ked ti to pride na nova2 na server2.sk.

toto poznam, ale musim to robit manualne. nedalo by sa to urobit tak, ze by
to robilo automaticky ?
napr. aby cron spustal nejaky skriptik (ale neviem aky), alebo nieco
podobne.
chcem to preto, lebo zvonka je viditelna adresa adresa na server.sk a emaily co
na nu pridu sa
pomocou .forward posunu dalej na vnutornu adresu, na ktorej ciha mailman -
tato adresa je na
vnutornej domene, ktora neni zvonka viditelna.
ale mailman neposle dany email do konferencie preto, lebo hlavicka To: musi
obsahovat adresu
maillibg-listu a za kazdy den mi takto v mailman-ovi pribudne zo 30 emailov
na rozposlanie.
pripadne by mi stacilo to, ako presvedcit mailman, aby pozul tu hlavicku To:
nevies ako na to ?
dik

S pozdravom
djm na host.sk