[linux] callback

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pátek Říjen 26 08:24:04 CEST 2001

> Da sa na linuxe rozbehat callback system. Xcel by som sa z domu pripajat
do
> podnikovat siete kvoli dohladu nad systemom.
Kedysi davno som sa nasrdil a spravil si to ...
Ibaze odvtedy sa vyvoj pohol t.j. sucasne verzie si musis opatchovat sam a
rucne ...
Najdes to na http://www.kanoistika.sk/bobovsky/archiv/pppd-cbcpS-callback

Myslienka bola o tomto:
Existuje aj callback prg ktory ti zavola spat .. ibaze .. vola nekonecne
velakrat t.j.
ak zadas zle cislo tak do blbne dokial si to nevsimnes a kill ... Takze nie.
Existuju dialup scripty a nebol by problem. Ibaze ja som to robil aj pre
sefov ktory
nemaju linux ale Win95 (toho casu iny nebol) a su zvyknuty na callback z
WINNT t.j.
dialogove okna klienta .. Navyse dotycne ine scripty narabaju z AT  prikazmy
aby
Win cakali na zavolanie a pritom ich windows nezrusil .. a tie su pre kazdy
modem ine a nespolahlive ..

A tak som pridal do PPP CPCP protokol ale server (client tam uz je) dorobil
si konfiguraky ... aby som mal rovnake moznosti ako NT a defakto emulujem
funkcie
z NT t.j. win client aj hodi tie svoje dialogove okna na zadanie spatneho
cisla atd ...

Cele to uz ale dlho nepouzivam a par ludi uz aj zaslalo nejake vylepsenia
ktore ale vraj nie su vzdy na vsetko t.j. .. to co som pisal ja urcite chodi
(slo 3 roky)
bez problemu na debian - slink (tusim je to to obdobie)

bbo