[linux] Ako prinutim logger logovat do ineho suboru?

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Říjen 26 09:53:14 CEST 2001

Zdravim, existuje aj ine (po)riesenie a to pouzivat iny logovaci daemon.
Napr. syslog-ng, ktory dokaze filtrovat spravy podla roznych kriterii.
http://www.balabit.hu/en/products/syslog-ng

Vycuc z konfigu:
destination user { file /var/log/user.log; };
filter f_user {facility(user); };
log { source src;
      filter f_user;
      destination user; };