[linux] 2kompy + jedna pripojka na siet

Adrian Toth totha na neuron.tuke.sk
Pátek Říjen 26 12:02:31 CEST 2001

Hi,

> Hm. Poslal si malo informacii. V idealnom pripade staci len nastavit, aby
> ten stroj s dvoma sietovkami spravne routoval a ten s jednou aby ho
> pouzil ako gw (to v pripade, ze obidva stroje maju IP adresu viditelnu
> z tej LAN/WAN siete). Predpokladam vsak, ze Tvoja situacia bude trosku
> zlozitejsia, takze napis viac info (vratane toho, ake sluzby by si na
> tom stroji s jednou sietovkou chcel pouzivat). Taktiez napis nieco viac
> o tej LAN/WAN sieti (je to internet alebo nejaka ina siet?).

Problem je prave ten, ze IP adresu viditelnu v tej sieti LAN ma len ten
komp s dvoma kartami.
Komp s dvoma sietovkami ma full-pristup do LAN (cez SMB) aj do WAN.
Na tom kompe by bolo dobre ak by bezalo TCP/IP, SMB nemusi.

LAN: je to siet asi 300 PC(jednym z nich je ten komp so sietou), cez
centralny server prepojeny na Internet.

-at-