[linux] balik *.deb a jeho integrita + reinstalacia

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Říjen 26 12:08:37 CEST 2001

On Fri, Oct 26, 2001 at 11:54:28AM +0200, MIchal ZImen wrote:
>   Stalo sa mi ze som omylom zmazal nejake sebory z balika *.deb
>   a teraz ich xcem obnovit reinstalaciou balika.
>   Nevite ako postupovat ?

zoznam suborov v baliku ziskas pomocu prikazu:
dpkg -L|--listfiles <package-name> ...   list files `owned' by package(s)

porovnaj si to so stavom na disku - rozbalit .deb balik mozes pomocu
'ar', dostanes data.tar.gz a control.tar.gz ... to si uz potom vies
rozbalit a prepisat povodne subory na disku, ci na to existuje nejaky
automaticky program, tak to neviem

pripadne instalnut vyssiu verziu (alebo nizsiu a potom znova pozadovanu)

>    Da sa cez dpkg urobit kontrala integrity instalovanych balikov ? a
>    nasledna reinstalacia ?

debsums - Check the md5sums of a package
mozno to postaci

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE