[linux] Power PC - IBM RS/6000

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Pátek Říjen 26 15:51:20 CEST 2001

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> -> http://www.linuxppc.org
> -> http://www.mklinux.org
> -> http://www.suse.com
> -> http://www.yellowdoglinux.com
> ->
> -> nie len debian :)

Ja by som si tymi adresami a distribuciami nebol zas tak isty...
Pretoze je jedna vec ppc platforma Apple a druha RS/6000, neviem ci
ibm tieto cipy posuva dalej do Apple, a apple skusenost nemam,
len co viem tak tie ich procesory, sa volaju nejak takto: G3, G4...
yellowdog - myslim, ze podporuje len apple, ked si dobre pamatam
tak na RS/6000, mi nebootol, ale to uz bolo davno...
Ma niekto jasne v tom preco Apple hovori o PowerPC, je to
ten isty, procak ako v IBM riscoch?

Laco.