[linux] koffice problem s nahladom a tlacou

Peter proc Rockai proc na host.sk
Sobota Říjen 27 09:31:11 CEST 2001

On Monday 22 October 2001 21:18, you wrote:
> Skusam pouzivat Koffice bolo by to OK, ale ked nieco napisem, upravim,
> zalomim a tak... a potom dam tlacit (alebo nahlad) tak vystup vyzera inak
> ako to co som mal na obrazovke pripisani.
>
> Distribucia MDK 8.1
> KDE 2.2.1
> Koffice 1.1

Zdravim!
Myslim, ze toto sa zatial neda vyriesit. KOffice ma dost problemy s podporou
WYSIWIG :(. Najblizsie sa dostanes, ked obcas das (na konci kapitoly a tak)
tvrdy page-break, lebo inac ti dlhy dokument rozhodi dokonca aj na rozny
pocet stran.  V KDE 3 by sa to malo vyrazne zlepsit, kvoli Qt3. Tvrdia ze
maju podstatne zlepsenu podporu PostScript tlace (to je pripad Linuxu) a
fontov. Qt3 by malo podporovat nastavenie vystupneho rozlisenia (dpi), takze
aj kvalita vystupu a WYSIWIGovost by mala byt podstatne lepsia (detaily
najdes na www.trolltech.com - niekde v sekcii developer/qt3 changes).

Najviac problemov je sposobenych tym, ze fonty sa nerasterizujuu rovnako pre
postscript a rovnako pre obrazovku, dokonca aj na obrazovke pri zmenach zoomu
slusne blbne.

Ked uz je rec o KOffice, mam aj ja jeden problem, zhodou okolnosti tiez s
tlacou. Mam skopnute windblows TrueType fonty, a ked chcem tlacit z K*
programov s diakritikou, pri vacsine fontov mi ghostscript na prvom
makceni/dlzni vypise nejaku chybu a skape :(. Momentalne mi funguju spravne
Arial, Arial Narrow a Times New Roman fonty. Na obrazovke ide vsetko v pohode.

proc