[linux] dokaze TAR robit viacero suborov o danej velkosti ?

Jan 'judas' Tomka jan.tomka na stonline.sk
Sobota Říjen 27 15:09:43 CEST 2001

On Thu, Oct 25, 2001 at 01:28:06PM +0200, Peter Surda wrote:
> Dobre hadam ze to chces napalit a restorovat priamo z CDciek? Hmm, co tak to
> predsa len splitnut a rozpakovavat cez fifo? akoze
>
> (vytvorit)
> tar cvjf - /blah|split -b 681574400 /tmp/file.tbz.
>
> (restornut)
> mkfifo /tmp/unpack
> cd /target;tar xvjf /tmp/unpack&
> mount /mnt/cdrom;cat /mnt/cdrom/file.tbz.aa > /tmp/unpack;eject
> mount /mnt/cdrom;cat /mnt/cdrom/file.tbz.ab > /tmp/unpack;eject

Cafes,

no, toto sa mi nezda velmi univerzalne, lebo staci, ked potrebujes jeden
subor z jedneho cd a musis si poskladat archiv zo vsetkych a az potom ho
odtial vytiahnut. Ja by som to robil skor tak, ze si porobim viac malych
archivov z toho isteho adresara asi takto:

sh$ find DirToArchive -type f |wc -l
    789
sh$ find DirToArchive -type f | head -395 >list1
sh$ find DirToArchive -type f | tail -394 >list2
sh$ tar -cjvT list1 -f Archive1.tar.bz2
sh$ tar -cjvT list2 -f Archive2.tar.bz2

Toto zisti pocet suborov v adresari a prvu polovicu hodi do jedneho
archivu a druhu do druheho. Samozrejme, prva polovica suborov moze byt
desatkrat vacsia ako druha, takze pocty treba prisposobit situacii.
V tomto pripade je ale problem vopred urcit archivu nejaku velkost, ale
co som zo "zadania" pochopil, toto by malo byt ono...

	judas

Daląí informace o konferenci linux