[linux] useradd problem

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Sobota Říjen 27 22:51:11 CEST 2001

Ahoj,

skus zmzat .lock subory, pripadne aj s inou koncovkou ak tam nejake su,
nielen na pre passwd, ale aj pre group, gshadow, shadow.
Najskor vsak skontroluj cez fsck file system.
Mal som nedavno podobny problem, nevedel som co sa deje az ma kamos
nakopol tymto smerom a zacalo to fungovat.
A dalsia vec, skontroluj si ako to je s chattr -/+ i na spominane subory
/vid man chattr/. Ak si to nespustal ty, bud ti urobil tvoj root, alebo
niekto iny... Ak to bolo spsutene, tak do spominanych suborov nebudes
vediet zapisat.

Andrej