[linux] VMWare - serial number.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Neděle Říjen 28 22:21:48 CET 2001

On Sun, Oct 28, 2001 at 10:11:38PM +0100, Vladimir Sovic wrote:
> Ano aj ja si myslim, se to nebola otazka celkom na mieste, ale zas az take
> velke halo by som z toho nerobil. Ved kdo z nas je celkom cisty?

Malokto. Ale to neznamena, ze na taky mail nebudem(e) reagovat
tak, ako som/sme reagoval(i). Tolerovanie (a pripadne podporovanie)
spiny je velmi zly zaciatok smutneho konca.

PS: Toto bol moj posledny prispevok do tohoto threadu.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |