[linux] kompilacia glibc

Matej Kosik kosikmat na decef.elf.stuba.sk
Neděle Říjen 28 22:33:46 CET 2001

nazdar,

pouzivam RedHat 7.1 a mam takyto problem:

Rad by som prekompiloval glibc, pricom by mala obsahovat
podporu pre locales. V prilohe uvadzam svoj skript,
pomocou ktoreho sa mi podarilo glibc prekompilovat bez podpory
ladenia. [postupoval som podla `Glibc 2 HOWTO']

(???) Neviem ale, ako ho mam modifikovat, aby nova glibc
obsahovala podporu pre locales

(???) Kde mozem zistit, ktoru verziu `glibc-localedata' je
mozne (a s akymi konfiguracnymi volbami) skompilovat spolu s
ktorou verziou `glibc' ?

verziu `glibc-2.2.3.tar.bz2' sa mi podarilo skompilovat
spolu s `glibc-linuxthreads-2.2.3.tar.gz'.

akakolvek pomoc potesi [fungujuci skript, linky na dokumenty co by
mohli pomoct...]

diky

Matej Kosik