[linux] Power PC - IBM RS/6000

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 29 07:21:50 CET 2001

> Ja by som si tymi adresami a distribuciami nebol zas tak isty...

na kazdej sa da najst zoznam podporovaneho HW.

> Pretoze je jedna vec ppc platforma Apple a druha RS/6000, neviem ci
> ibm tieto cipy posuva dalej do Apple, a apple skusenost nemam,
> len co viem tak tie ich procesory, sa volaju nejak takto: G3, G4...
> yellowdog - myslim, ze podporuje len apple, ked si dobre pamatam
> tak na RS/6000, mi nebootol, ale to uz bolo davno...
> Ma niekto jasne v tom preco Apple hovori o PowerPC, je to
> ten isty, procak ako v IBM riscoch?

rada 60x(e) je uplne ta ista moj applik ma v sebe original IBM procak.
ale novsie verzie maju zevraj dve vetvy a to IBM a Motorola. (aple
pouziva motorolacku vetvu) mam to od znameho a o pravdivosti som
nepatral ale dost mu verim z applamy robi uz dlho.

To nacom sa to da spustit zavisi od technologie aku pouziva dana masina.
stare apple z Nu-Bus chodia len na mkLinux (Mach mikrokernel) ci na
distribucie z najnovsimy 2.4 jadramy (ine nemaju podporu tejto zbernice)
PCI masiny bi mali ist z jadramy LinuxPPC ktore su standartne v
ostatnich distribuciach.

--
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"