[linux] DEBIAN na servru

Lubos Vitek vitek na lynxsk.lynx.sk
Pondělí Říjen 29 08:48:01 CET 2001

Debian vyzera byt lepsie pripraveny na pouzitie na server. Mam na mysli
hlavne baliky - nielen mnozstvo ale hlavne to, ako ich autori pripravia,
ake funkcie skompiluju a nakonfiguruju. V tomto smere je Debian fakt
dobry.

Porovnaval som oproti RedHat a Slackware... Mandrake som skusal, ale
nepresvedcil ma o svojich kvalitach ani ako pracovna stanica, nieto este
ako server. Ale to je moj sukromny nazor...