[linux] DEBIAN na servru

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Říjen 29 10:57:28 CET 2001

On Mon, Oct 29, 2001 at 09:37:35AM +0100, Frantisek Repkovsky wrote:
> Slackware sa mi tiez zapacil a tak na server instalujem Debian alebo
> Slackware. Slackware hlavne pre vacsiu aktualnost softu a jednoduchost

len mala poznamka k aktualnosti:
v debiane existuju teraz tri hlavne "verzie":
- potato/stable - je uz dost stara, ale je naozaj stabilna, nove baliky
  uz nevychadzaju, iba opravy a security patche

- sid/unstable - su tam kazdy den nove baliky, takze je to aktualne,
  akurat, ze ten-ktory balik moze na druhy den zmenit zavislosti,
  pripadne robi problemy - to mam na workstation

- woody/testing je nieco medzi tym - ak v unstable vydrzi balik viac ako
  2 tyzdne bez chyb, ide do testing, takze su tam dost aktualne baliky a
  aj stabilita je v poriadku - na server kludne moze byt - "cochvila"
  bude z woodyho stable verzia 3.0 (moze sa to natahovat este dost dlho)
  - pravda je taka, ze nevypustia stable verziu kym naozaj nebude vsetko
    stabilne

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE