[linux] DEBIAN na servru (dlhsie)

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Říjen 29 10:58:09 CET 2001

Ja by som k tomu povedal len tolko, ze kazdy system a o serveroch to plati
zvlast, je dobry len tak ako je dobry jeho spravca a kolko ma nato casu...

K trustix-u len tolko, ze navrh maju fajn, ale pouzitelnost zacne
pokryvkavat, ak chcem pouzit nieco co nieje priamo v distribucii (musim si
to aj tak vykompilovat sam a potom som tam kde hocikde inde) a navyse ich
bug report je dost znacne dlhy...
Snazil som sa bezit na trustix-e asi 2 mesiace ako server, ale musel som
to vzdat, nakolko dost znacna cast balikov bola velmi nestastne
zostavena/skompilovana.

Teraz naspat k DEBIANu, pokial nepotrebujes najnovsie veci, tak s debianom
nieje problem. Rok som mal na debianoch postavenych niekolko
serverov, pekne fungovalo updatovanie, nemal som problemy so zavislostami.

Slackware je skutocne len pre tych co vedia co robia. Osobne pouzivam
zo slackware-u len baliky A a D, vsetko ostatne si kompilujem zo zasady
sam. Vyzaduje to sice cas, procesovy cas a urcite skusenosti, ale potom
vsetko funguje ku mojej spokojnosti, tak ako ma a viem presne ako sa co
sprava.

Mandrake na server, tak to fakt neviem, mam sice server na ktorom bol
povodne nainstalovany mdk6.1 (helios), ale viac menej uz z povodneho nic
nezostalo. MDK ma dost znacne problemy co sa tyka stability, aspon rad 7.x
bol nestabilny, mrzol a napr. named z neznamych princip po urcitom case
vykapal. MDK 8.x som neskusal, nemal som cas ani dovod.

PSIkappa
psi na atlantis.sk