[linux] Prijimanie posty.

Remenec Juraj - z prace remenec na fel.utc.sk
Pondělí Říjen 29 12:25:06 CET 2001

Zdravim 2x,
pri prispevku z DEBIANU som sa zabudol spytat na jednu vec.
Jedna budova (budeme ju volat A) je na internet pripojena cez urciteho
poskytovatela zadara. Maju 200 MB web a 20 MB e-mail schranku a vlastnu
domenu (volajme ju  domena-A.sk).   Ku e-mail schranke im bolo poskytnute
pristupove meno a heslo. Bola im dodana aj ich e-mail adresa (pre
nazornost abcd na domena-A.sk). Zistil som, ze ked napisem hocico pred
zavinac a poslem to na tu istu domenu ze to aj napriek tomu dojde (napr:
hahaha na domena-A.sk) , tak to dojde na tu 20 MB schranku v pohode.

V budove A maju aj server (prave s DEBIANOM), ktory nepouzivaju, ale
chceli by za jeho pomoci aby mal kazdy zamestnanec svoju vlastnu e-mail
schranku (na nom) s tym ze bude v tvare napr: niekto na domena-A.sk  . Cize
ide o to, aby posta od poskytovatela chodila na ten server, kde by sa uz
rozdelovala do jednot. uctov.  To chcem ale urobit bez toho aby som musel
kontaktovat poskytovatela, cize som rozmyslal nad takym niecim ako
fetchmailom stahovat postu na server a tam by sa pomocou nejakeho softiku
rozdelovala do uctov podla toho komu bola poslana... . Neviete o nejakom
takomto programe, popripade nejakom specialnom nadstaveni fetchmailu, aby
toto vykonaval uz priamo pri stahovani ???

Diky moc.
J.