[linux] DEBIAN na servru

Pondělí Říjen 29 12:15:14 CET 2001

-> chcem sa spytat jednu vec a to: preco je na vecsine Lin. serverov
-> nainstalovana prave distribucia DEBIAN ???

to je zdanie, iba relativne. JE vask fakt ze debian nie je orientovany na
workstationy ako niektore ine distribucie.

-> Pocul som nieco o tom, ze je nan viac softweru ako na ostatne linux
-> distribucie, ale kvoli tomu to asi nie je.

vsetko je relativne... pocet balikov k dispozicii moze byt rochodujuci pri
rozhodovani.

-> Pytam sa preto, lebo mam spojazdnit jeden uplne novy server na
-> ktorom je DEBIAN a sa mi tazsie konfiguruje, lebo som pod nim nikdy
-> nerobil. Silne uvazujem na MANDRAKOM, ale stale sa neviem rozhodnut.

vo vseobecnosti sa odporuca system s ktorym vies ty alebo tvoji kamosi robit
najlepsie. Samozrejme ak si ochotny sa ucit mozes prijimat referencie od
ludi a podla toho kolko mas casu a do akej miery si ochotny sa babrat so
systemom si mozes volit medzi supportom atd atd...

 I intend to live forever - so far so good.